keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

LONDON PICTURES

Huhhuh, vastahan mä olin tuolla Lontoossa! Mitenniin siitäkin reissusta on jo kulunut melkein kuukausi... Mä olen ollut tässä kesällä juhannuksen jälkeen vaan kotona, nähnyt kavereita ja ottanut rennosti. Ja ottanut tietty aurinkoa (mikä ei kyllä näy missään... Ehkä mä en vaan rusketu). Niin ja anteeksi toi pikkunen (heh pikkunen ja pikkunen...) tauko, mutta nyt oon takas!

No mutta nyt saatte vihdoin ja viimein mun ottamat kuvat Lontoosta. Mä en oikein jaksanut kanniskella siellä kameraa ympäriinsä, joten kaikki kuvat on tälläkertaa London Eyestä otettuja. Tuolla oli niin ihanaa, Lontoo on ihan unelma kaupunki ♥ Mä toivon niin paljon, että Helsingissä olisi yhtä iso metroverkosto, niillä on niin ihana kulkea! Keskityttiin melkein pelkästään shoppailuun, ja ostinkin kaikkea ihan liikaa :D Mutta jotenkin toi koko reissu tuntuu niin kaukaiselta, etten jaksa selittää siitä sen enempää. Mutta siinä olis kuvat! Niin ja hei huikkaskaapa jotain jos teitä kiinnostaisi postaus kaikesta mitä ostin tuolta.

Mulla on kauheasti postausideoita, joten seuraavaksi saattekin sitten nähdä kuvat Madeiralta, missä me tosiaan oltiin heti ton Lontoon reissun jälkeen! Oon suunnitellut myös pieniä DIY projekteja - toivottavasti saisin ne kuvattua tännekkin asti. Postausideoita saa tietty aina heitellä! Niin ja kiitos ettette kaikki karanneet tässä välissä :)

+ Mitäs mieltä ootte uudesta ulkoasusta?

9 kommenttia:

  1. Ihanan näköstä, mäki haluun! Hienoja kuvia :-)

    tuuliemiliaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Upeita kuvia, Lontoo on kyllä niin ihana paikka! Tosi kiva toi kuva susta ja hei ihana hame ;-) <3
    Ja joo ostoksista olis kiva saada postausta ja ootan innolla kuvia myös sun toisesta matkasta!

    kisstherain-p.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! <3 Haha, on se kyllä vaan niin ihana! ;D

      Poista
  3. Kivoja kuvia! Ulkoasuki on hieno! :)
    http://thinkimperfect.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. oliko vaatteet kalliimpia/saman hintaisia kun suomessa?:) voitko esitellä ostokset täälä blogissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis kaikissa tämmösissä ketjuliikkeissä, mitä löytyy suomessa hinnat oli joko samoja tai iiihan vähän korkeampia (johtuu niistä punnan vaihtokursseista...). Mutta sitten siellä on tietysti paljon kaikkia liikkeitä, mitä Suomesta ei löydy! Ite yritin keskittyä lähinnä niihin. Ja no sanotaanko, että hinnat riippuu ihan sen kaupan hintatasosta, esim topshop on suhteellisen kallis, mutta taas toisaalta Primark on ihan tajuttoman halpa (jos siellä jaksais vaan tunkea vaatteiden luokse niiden miljoonien ihmisten kanssa. Haha ehkä pientä liiottelua :D). Että riippuu ihan paikasta :) Ja joo on tarkotus esitellä!

      Poista

Kiitos kommenteista! <3