sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

LONDON IS NOT A CITY IT'S A WORLD


Heeihei taas kaikille! <3 Mun viimeviikko kului liian nopeasti ja vähän muissa kuin bloggailuinnostus tunnelmissa... Mutta nyt innosti taas postata! :) Olin perjantaina mun kaverilla viettämässä sen 17 v. synttäreitä, mutta siellä ei oikein tullut napsittua kuvia. Ens viikko enään ja sitten alkaa jo koeviikko! Muuten jesjes enää 69 päivää kesäloman alkuun! Varailtiin tänään matkoja kesälle ja oon niin onnellinen kun pääsen viikoksi lontooseen! Pitäs alkaa säästää jo rahaa... :D Tulee muuten oleen mielenkiintoinen se viimeinen koeviikko, kun tiedän että kohta alkaa kesäloma, kohta pääsee Lontooseen ja vielä kaiken päälle se on viimeinen koeviikko mulle Suomessa tämän vuoden aikana!! Oi että ootan sitä päivää kun saan todistuksen käteen ja tiedän, ettei tänä vuonna tarvitse enää kertaakaan mennä (Suomessa) kouluun! <3

Mitän mieltä ootte kuvista? Ja onkos teillä jo varattuna/suunnitteilla kesälle jotain matkaa? 

4 kommenttia:

  1. Otat sitten paljon kuvia Lontoosta! Ja kesäksi ei oo mitään matkaa, koska pitää säästää tulevaa Arikan matkaa varten (: Ja vastahan minä kävin Afrikassa viime kuussa/tässä kuussa niin kesäksi ei tarvi lähteä mihinkään. (:

    http://travellingwithninni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen todellakin aijon tehdä! ;) Aa noni, mutta vähän kiva, ei sitä tartte aina kesällä matkustaa :)

      Poista
  2. oi lontooseen! :) itekki olin pari vuotta takasin ja rakastuin!! pidä tosi kivaaa sitten ja ota paljon kuvia haha! :D mekin taidetaan mennä kesällä barcelonaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki olin itse asiassa viime vuonna kokonaiset kolme kertaa Lontoossa haha :D Mutta ei siihen voi kyllästyä ;D Ja todellakin aijon, nytkun mulla on vielä hyvä kamerakin! Ihanaa Barcelonaan, mä ainakin tykkäsin siitä tosi paljon <3 Pidä hauskaa :)

      Poista

Kiitos kommenteista! <3