sunnuntai 24. helmikuuta 2013

SUNNUNTAIPÄIVÄN ASUA

paita H&M, housut Topshop, kaulahuivi Zara

Tässä vähän mun asua tältä päivältä. Eipä kyllä kummonen asu ole, mutta tässä samallahan saa esiteltyä kätevästi ton mun uuden ihanan farkkupaidan! Löysin sen jo viikko sitten hm:stä ja oonkin käyttänyt sitä periaatteessa joka päivä :D Onhan tässä tullu vähän muutakin osteskeltua. Niitä voisin sitten esitellä jossain toisessa postauksessa. Viime päivät on kulunut mummulassa kattelemassa hiihtoa telkkarista ja lueskellessa kirjaa. Tajusin muuten, että mä en ollut lukenut kirjaa (jos koulukirjoja ei lasketa...) varmaan kun viime kesänä viimeks! No en mä muutenkaan oikeen tykkää lukemisesta ja oon tosi hidas lukee, joten ei ihmekkään. Kyllä noi leffat on enemmän mun juttu haha.

Huomenna alkas sitten taas koulu... Jotenkin samaan aikaan tuntuu että tää loma meni tosi nopeesti, mut myös samalla se tuntu kuluvan tosi hitaasti. No eikun pääsiäislomaa oottelemaan! :) Eikä muuten kesälomaankaan oo enää kun 98 päivää! 

Nyt taidan mennä nauttimaan vikasta lomapäivästä leipomalla mutakakkua naminami :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! <3