torstai 28. helmikuuta 2013

DREAMING OF...

Mä oon haaveillut jonkunlaisesta kihartimesta tosi kauan. Tai oikeestaan ensiksi suunnittelin suoristusraudan ostoa, koska mun hiukset on luonnostaan melkein kiharat, tai ainakin laineikkaat, ja pörröiset. Noh kun tajusin, että kampaajallakin kesti ammattimaisella raudalla suoristaa mun hiukset 40 minuuttia, niin luovuin toivosta. Lisäksi en ole löytänyt yhtäkään suoristusrautaa jolla mulle saisi oikeasti suorat ja niin myös pysyvät hiukset, kuin ghd. Mutta eihän mulla siihen ole varaa.

Mutta nyt oon keksinyt ratkaisun, nimittäin Remingtonin pearl wand kiharrin! En oo sitä tosin vielä ostanut, mutta uskon kuitenkin sen olevan tosi hyvä! (oon nimittäin nähnyt sitä mainostettavan aika monessa blogissa :D) Nyt vaan pitäs enää kipasta kauppaan hakemaan se :)

Siispä kysyisin teiltä, onko jollakin kokemusta tästä, tai siitä toisesta Remington pearl pro curl- kihartimesta? Jos on omaa kokemusta, tai on edes kuullut jonkun kehuvan niitä, niin kommenttia tulemaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! <3